مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 14:552021-04-17سياسي

آشنایی با «تخت فولاد» در قاب تلویزیون


مدیر مجموعه تاریخی، فرهنگی و مذهبی تخت فولاد اصفهان اعلام کرد که در طول ماه مبارک رمضان، دو ویژه برنامه با محوریت معرفی این مجموعه تاریخی و مشاهیر آن، - ایسنا/اصفهان مدیر مجموعه تاریخی، فرهنگی و مذهبی تخت فولاد اصفهان اعلام کرد که در طول ماه مبارک رمضان، دو ویژه برنامه با محوریت معرفی این مجموعه تاریخی و مشاهیر آن، از شبکه استانی اصفهان، شبکه شما و شبکه دو سیما پخش می شود.

سیدعلی معرک نژاد با اشاره به ویژه برنامه سحرگاهی بهشت اجابت گفت: این ویژه برنامه در سال نخست پخش، مقام دوم ویژه برنامه های سحرگاهی مراکز استان ها را به خود اختصاص داد و در سال گذشته نیز به عنوان بهترین ویژه برنامه سحرگاهی مراکز استان های کشور انتخاب شد که این موفقیت، حاصل تلاش های مرکز صداوسیمای استان، مجموعه تخت فولاد، منطقه 6 شهرداری اصفهان و سایر دست اندرکاران آن بوده است.

وی افزود: بهشت اجابت امسال از حدود ساعت 3:30 بامداد تا اذان صبح، از شبکه استانی اصفهان پخش می شود و در 10 شب نخست ماه رمضان، از شبکه سراسری شما نیز روی آنتن می رود تا ظرفیت ها و مشاهیر مدفون در تخت فولاد و شهدای آرمیده در گلستان شهدای اصفهان به مردم معرفی شود.

مدیر مجموعه تاریخی، فرهنگی و مذهبی تخت فولاد اصفهان تصریح کرد: معرفی شخصیت ها و مشاهیر تخت فولاد با محوریت حکایات اخلاقی و م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آشنایی با «تخت فولاد» در قاب تلویزیون

آشنایی با «تخت فولاد» در قاب تلویزیون