مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 05:402021-04-17سياسي

آزادی 234 زندانی جرایم غیر عمد در کردستان


مدیر کل دادگستری کردستان از آزادی 234 زندانی غیر عمد توسط ستاد دیه و مشارکت مردم نوع دوست استان در سال 99 خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام والمسلمین سید حسین حسینی صبح امروز در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی استان کردستان در سنندج اظهار کرد: همزمان با ایام مبارک رمضان در سال جاری نیز شاهد برگزاری جشن گلریزان و کمک در راستای آزادسازی محکومین مالی هستیم.

وی افزود: یکی از محوری ترین مباحث سند تحول قضایی نگاه به زندان و زندانیان است و این مهم یک نگاه اصلاح محور است و بر این اساس زندان مختص مجرمانی است که حضور آنها مخل امنیت و آسایش عمومی است.

مدیر کل دادگستری کردستان گفت: برای اجرای این شاخص سند تحول به همکاری قضات و آحاد مردم نیاز داریم و یکی از ابزارهایی که این هدف را محقق می کند بحث جشن گلریزان و اقداماتی است که در ستاد دیه انجام می شود.

حجت الاسلام حسینی افزود: ان شاالله خیرین در این خصوص ورود کنند تا محکومان مالی و غیر عمد آزاد شوند و در این راستا خود دستگاه قضایی هم باید زمینه های لازم برای آزادی این محکومان را فراهم کند.

وی خاطرنشان کرد: در سال گذشته علی رغم اینکه مشکلات اقتصادی زیادی در کشور وجود داشت و شیوع کرونا اخبار نگران کننده ای را در جامعه رقم زده بود اما خوشبختانه در راستای اجرایی شدن سند تحول و عملکرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 234 زندانی جرایم غیر عمد در کردستان

آزادی 234 زندانی جرایم غیر عمد در کردستان