مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 فروردین 1400 ساعت 18:502021-04-16ورزشي

انتخاب شوک آور به عنوان سرمربی موقت سایپا


زمزمه ها به حقیقت پیوست و یک گزینه بی تجربه به عنوان سرمربی موقت سایپا برگزیده شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، در حالی که از اوایل فصل جاری و ورود سراجی به جایگاه مدیرعاملی باشگاه نارنجی پوش پایتخت، حرف و حدیث های زیادی درباره انتصاب های او تحت تاثیر برخی مشاوره ها مطرح شد و اختلافاتی بین او و ابراهیم صادقی به بیرون درز کرد، سرانجام هفته گذشته سرمربی جوانگرای سایپا مجبور به کناره گیری شد تا پروسه انتخاب جانشین برای او شروع شود اما در کمال تعجب سایپا به جای مذاکره سریع و جدی با گزینه های تراز اول و با کارنامه درخشان، راه دیگری رفت.

حالا با گذشت چندین روز و از دست رفتن فرصت تعطیلات که به وقت کشی شبیه است، طبق اعلام روابط عمومی باشگاه سایپا بیاتی نیا سرمربی یک تیم فوتبال متشکل از فعالان رسانه ، هدایت این تیم لیگ برتری را برعهده گرفت! اتفاقی نادر و بحث برانگیز.

روابط عمومی سایپا که این اواخر آنجا هم با تغییراتی همراه بوده، در اعلامیه ای نوشت: به دنبال استعفای ابراهیم صادقی سرمربی تیم فوتبال بزرگسالان سایپا، مذاکرات متعددی با گزینه های مختلف انجام شده است.

برنامه ها و سوابق حدود 15 مربی مورد واکاوی و ارزیابی دقیق قرار گرفت و با برخی از آنان به صورت جداگانه مذاکره تلفنی و جلسات حضوری برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخاب شوک آور به عنوان سرمربی موقت سایپا

انتخاب شوک آور به عنوان سرمربی موقت سایپا