مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 فروردین 1400 ساعت 17:102021-04-16بين الملل

نگرانی شدید ایران از حوادث چند روز گذشته در عراق


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (جمعه) با ابراز نگرانی شدید از حوادث چند روز گذشته در عراق اظهار داشت: - سخنگوی وزارت امور خارجه ضمن ابراز نگرانی شدید از حوادث چند روز گذشته در عراق، گفت: ایران همواره از امنیت، ثبات و تمامیت ارضی عراق حمایت کرده و هر اقدامی که این اصول خدشه ناپذیر را مورد تهدید قرار دهد، قویا مردود می داند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (جمعه) با ابراز نگرانی شدید از حوادث چند روز گذشته در عراق اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران همواره از امنیت، ثبات و تمامیت ارضی عراق حمایت کرده و هر اقدامی که این اصول خدشه ناپذیر را مورد تهدید قرار دهد، قویا مردود می داند.

خطیب زاده افزود: عراق در مسیر توسعه داخلی و کنشگری فعال و ایفای نقش سازنده در منطقه پیش می رود، ولی برخی با انفجار، اقدامات تروریستی، دامن زدن به ناامنی و اقدامات بحران آفرین درصدد جلوگیری از تحقق این اهداف در عراق هستند.

* در حمایت و پشتیبانی از کشور دوست و برادر عراق از هیچ کمکی دریغ نخواهیم کرد سخنگوی وزارت امور خارجه در ادامه با اعلام اینکه جمهوری اسلامی ایران معتقد است عراق با توجه به ظرفیت هایی که دارد م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی شدید ایران از حوادث چند روز گذشته در عراق

نگرانی شدید ایران از حوادث چند روز گذشته در عراق