مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 فروردین 1400 ساعت 16:452021-04-16سياسي

مردم در انتخابات بصیر باشند/ دشمن به دنبال لکه دار کردن حیثیت افراد


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با تاکید بر اینکه دشمن برای انتخابات پیش رو برنامه های بسیاری دارد، گفت: مردم باید در انتخابات بصیر و اهل تحقیق باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله محمدرضا ناصری، روز جمعه در برنامه زنده ساحت حضور به مناسبت ماه مبارک رمضان، تقوا پیشگی را فلسفه ماه مبارک رمضان دانست و اظهار داشت: رمضان، ماه مهمانی خدای متعال است و خانواده ها باید در این ماه آموزش قرآن را در دستور کار خود داشته باشند و از این فرصت عالی، بهترین بهره را ببرند و سبک زندگی قرآنی را در زندگی خود پیاده کنند.

ناصری با اشاره به بحث مذاکرات و برجام افزود: ایران باید در این زمینه مقتدر و پایدار حرکت کند و در نظر داشته باشد که اگر دشمن حس کند شروط آن را پذیرفته ایم، شروط دیگری خواهد گذاشت.

امام جمعه یزد ادامه داد: غربی ها قرار نیست کوتاه بیایند و به ما ترحمی داشته باشند ضمن اینکه ما نیازی به ترحم آنها نداریم و باید ایستادگی و اقتدار داشته باشیم تا دشمن نتواند برای ما تعیین تکلیف کند.

امام جمعه یزد عنوان کرد: ما نیز باید در داخل تلاش خود را بیشتر کنیم و متوقف نشویم بلکه کارها را جدی تر به پیش ببریم و از ظرفیت های داخلی به خوبی استفاده کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم در انتخابات بصیر باشند/ دشمن به دنبال لکه دار کردن حیثیت افراد

مردم در انتخابات بصیر باشند/ دشمن به دنبال لکه دار کردن حیثیت افراد