مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 20:202021-04-15سياسي

تاکید روحانی بر حفظ آرامش روانی جامعه


رییس جمهور روحانی با تاکید بر ضرورت حفظ آرامش روانی جامعه به ویژه در موج چهارم کرونا، گفت: مدیریت بحران فعلی باید با حفظ آرامش انجام گیرد و نباید با اظهار نظر ها و اطلاع رسانی غلط و هیجانی و موضع گیری های تند آرامش روانی جامعه مختل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، جلسه کمیته های تخصصی مقابله با کرونا امروز پنج شنبه 26 فروردین 1400 با حضور همه اعضا در حضور رییس جمهور برگزار و بر اساس گزارش کمیته امنیتی - اجتماعی و پیشنهاد قرارگاه عملیاتی ستاد مقرر شد محدودیت های در نظر گرفته شده برای شهر های قرمز و نارنجی تا پایان هفته آینده تمدید شود.

حجت الاسلام حسن روحانی رییس جمهور در این زمینه با اشاره به اینکه واکسیناسیون در کنار رعایت پروتکل ها از مهمترین و اساسی ترین راه ها برای کنترل کرونا است، گفت: اگر چه تحریم ها مانع بزرگی در مسیر تامین واکسن مورد نیاز کشور بوده و موجب تاخیر در تهیه آن شده، اما تهیه واکسن همواره مورد اهتمام بوده است.

روحانی افزود: امیدواریم با تمهیدات اندیشیده شده واکسن مورد نیاز در سریعترین زمان ممکن تهیه شود.

با توجه به گزارش سایت قطره و به نقل ازهایی که وزارت خارجه در مورد تهیه واکسن در روز های اخیر ارائه کرده به زودی شاهد ورود محموله های بعدی واکسن خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید روحانی بر حفظ آرامش روانی جامعه

تاکید روحانی بر حفظ آرامش روانی جامعه