مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 17:252021-04-15سياسي

ثبت نام 14 هزار و 199 داوطلب در انتخابات شورای روستاهای گیلان


رییس هیئت عالی نظارت بر ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی گیلان با بیان اینکه تعداد داوطلبین برای انتخابات شورای روستا استان گیلان 14 هزار و 199 داوطلب است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، دومین کارگاه آموزشی هیئت عالی نظارت بر ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی استان گیلان عصر امروز به صورت ویدئو کنفرانس در سالن جلسات استانداری گیلان برگزار شد.

رییس هیئت عالی نظارت بر ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی استان گیلان در حاشیه این کارگاه در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به اینکه اولین کارگاه را سال گذشته و دومین کارگاه را امروز برگزار کردیم، اظهار کرد: تمامی اعضای هیئت عالی نظارت بر ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی استان گیلان در این کارگاه به صورت ویدیو کنفرانس حضور داشتند و سومین کارگاه آموزشی نیز ششم اردیبهشت برگزار می شود.

خلیل بهروزی فر با اشاره به حضور اساتید هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات کشور در آموزش اعضای هیات نظارت استان گفت: هدف از برگزاری این کارگاه اشراف کامل اعضای هیئت نظارت استان به قانون است تا از بایدها و نبایدهای قانونی مطلع شوند.

وی با اشاره به بررسی صلاحیت داوطلبان ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهرهای گیلان افزود: فرآیند بررسی صلاحیت نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهرهای گی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام 14 هزار و 199 داوطلب در انتخابات شورای روستاهای گیلان

ثبت نام 14 هزار و 199 داوطلب در انتخابات شورای روستاهای گیلان