مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 16:352021-04-15حوادث

خسارت های تگرگ و طوفان در کرمان


تگرگ و طوفان شدید خسارت هایی را به بخش های مختلفی از استان کرمان از جمله شرق و شمال استان وارد کرد و هلال احمر امدادرسانی هوایی و زمینی را در روستای پشوییه در شهداد آغاز کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، تگرگ و طوفان شدید امروز پنجشنبه خسارت هایی را به بخش های مختلفی از استان کرمان از جمله در شهرستان های فهرج و ریگان در شرق و شهداد در شمال استان وارد کرد و هلال احمر امدادرسانی هوایی و زمینی را در روستای پشوییه در شهداد آغاز کرد.

رضا فلاح مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از طغیان رودخانه و امدادرسانی نیرو های امدادی به 37 واحد منزل مسکونی در منطقه شهداد خبر داد خبر داد و اظهار کرد: بلافاصله تیم های امداد هوایی و زمینی جمعیت هلال احمر استان به روستای پشوییه در شهداد اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه 37 منزل مسکونی در روستای مذکور دچار آبگرفتگی شدند، افزود: هم اکنون اقلام امدادی از قبیل پتو، موکت، بسته های غذایی 72 ساعته و 24 ساعته، آب معدنی و.

توسط امدادگران جمعیت هلال احمر در حال توزیع است.

خسارت گردوغبار و تگرگ شدید به زیرساخت ها و کشاورزی ریگانفرماندار ریگان گفت: گردوغبار شدید، تگرگ و باران شدید خسارت های زیادی به بخش کشاورزی و زیرساخت های شهرستان ریگان وارد کرد و باعث از بین رفتن مزارع گندم و جو و نخل های شهرستان شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت های تگرگ و طوفان در کرمان

خسارت های تگرگ و طوفان در کرمان