مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 14:252021-04-15پزشكي

ارائه خدمات به بیش از 800 بیمار سرپایی کرونا در گیلان


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به بستری 230 بیمار جدید کرونایی طی شبانه روز گذشته، گفت: به 800 بیمار سرپایی نیز خدمات ارائه شده است.

- آبتین حیدرزاده در گفتگو با به رفتار شهروندان و بسترهای آنها سرهایی که آنها برای انتشار این بیماری فراهم می کند نزولی و صعودی شدن این روند بستگی به رفتار شهروندان دارد.

حیدرزاده با بیان اینکه هنوز بسیاری از اماکن باز است و مردم بدون استفاده از ماسک در سطح شهر مشاهده می شوند، تاکید کرد: قطعاً این نوع رفتارها نتایج خود را در روزهای آینده با افزایش تعداد بیماران به نمایش می گذارد.

وی با اشاره به اینکه دورهمی های افطاری و حضور غیر ضروری در سطح شهر سبب ادامه دار شدن این روند می شود، افزود: مراسم ماه مبارک رمضان در صورت برگزاری باید در فضای باز و با رعایت پروتکل های بهداشتی باشد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در ادامه با بیان اینکه در حال حاضر 1050 بیمار کرونایی در مراکز درمانی بستری هستند، گفت: 230 نفر از این افراد طی شبانه روز گذشته بستری شده اند.

وی به ارائه خدمات 800 بیمار سرپایی نیز اشاره و اضافه کرد: با توجه به اینکه کادر درمان و پرستاران ما خسته هستند از شهروندان درخواست می کنیم جز در مواقع ضروری از خانه ها خارج نشده و دستورالعمل های بهداشتی را رعایت و از برگزاری دورهمی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات به بیش از 800 بیمار سرپایی کرونا در گیلان

ارائه خدمات به بیش از 800 بیمار سرپایی کرونا در گیلان