مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 07:302021-04-15اقتصادي

لزوم افزایش مراکز عارضه یابی مشکلات واحدهای صنعتی در گیلان


استاندار گیلان با اشاره به برنامه ریزی برای بازگشت 300 واحد نیمه راکد و راکد در سه ماهه نخست امسال، گفت: مراکز عارضه یابی مشکلات واحدهای صنعتی در گیلان باید افزایش یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ارسلان زارع پیش از ظهر پنجشنبه در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید گیلان با اشاره به اینکه در سال گذشته با همکاری و مشارکت همه دستگاه ها شاهد بازگشت 450 واحد نیمه راکد و راکد بودیم، افزود: با توجه به شعار امسال باید در راستای استقلال اقتصادی و خودکفایی باید بیش از گذشته در حمایت از واحدهای تولیدی گام برداشته شود.

وی با بیان اینکه افزایش تولید به منظور ایجاد فرصت های شغلی بیشتر لازم و ضروری است، گفت: با توجه به هدفگذاری امسال برای بازگشت 300 واحد راکد و نیمه راکد از 600 واحد دارای قابلیت برنامه ریزی ها باید در این سمت باشد.

استاندار گیلان با اشاره به همراهی و همکاری بیشتر بانک ها در زمینه بازگشت واحدهای تملیک شده به چرخه تولید، اضافه کرد: امسال 55 واحد تملیک شده به چرخه تولید باز می گردد.

وی بر لزوم افزایش تعداد کلینیک عارضه یابی مشکلات واحدهای صنعتی تأکید و بیان کرد: یکی از برنامه ها باید این باشد که به جای توسعه اراضی با به روز رسانی واحدهای تعطیل و نیمه فعال موجود در استان، زمینه رونق تولید و اشتغال فراهم شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم افزایش مراکز عارضه یابی مشکلات واحدهای صنعتی در گیلان

لزوم افزایش مراکز عارضه یابی مشکلات واحدهای صنعتی در گیلان