مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 06:552021-04-15سياسي

اتفاقات چند سال اخیر نقش گسترده رییس جمهور در مسائل مختلف را نشان داد


رییس انجمن علمی انقلاب اسلامی گفت: تجربه های عینی و ملموس چند سال گذشته نشان داد که ریاست جمهوری نقش بسیار گسترده ای در مسائل گوناگون کشور به ویژه معیشت مردم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، حجت الاسلام ابراهیم کلانتری رییس انجمن علمی انقلاب اسلامی ایران و عضو هیأت علمی دانشگاه تهران در پنجمین نشست از سلسله نشست های موسوم به انقلاب اسلامی، مجازی برگزار می کنیم.

دوستان متعددی از سراسر کشور در این نشست حضور دارند و در حقیقت موضوع نشست گفت و شنودی است در باب اهمیت انتخابات 1400 و وظایفی که نیروهای ارزشی و مؤمن به آرمان های انقلاب اسلامی در قبال این انتخابات دارند.

وی ادامه داد: حساسیت و اهمیت انتخابات ریاست جمهوری از آن روست که طی آن قرار است عالی ترین مسئول اجرایی کشور برای چهار سال آینده انتخاب شود.

عالی ترین مسئول اجرایی کشور یعنی کسی که همه نظام و سیستم اجرایی شامل همه وزارت خانه ها، سازمان ها، مراکز مهم تولیدی، صادراتی و وارداتی و همه مدیران ارشد، میانی و عملیاتی کشور که حدود ده هزار مدیر است و همچنین همه منابع مالی و بودجه کشور به مدت چهار سال در اختیار و تحت مدیریت او خواهد بود.

کلانتری تاکید کرد: شاید پیش از این، بسیاری باور نمی کردند اما تجربه های عینی و ملموس چند سال گذشته نشان داد که ریاست جم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتفاقات چند سال اخیر نقش گسترده رییس جمهور در مسائل مختلف را نشان داد

اتفاقات چند سال اخیر نقش گسترده رییس جمهور در مسائل مختلف را نشان داد