موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - افزايش حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - افزايش حقوق - آناهيتا همتي - كاپيتان استقلال - مستمري مددجويان - همسان سازي حقوق بازنشستگان - شوراي نگهبان - كاراته دختران - بازسازي خود - مهرعلي باران - مشيرغفاري - بريل امبولو - ارزشمندترين بازيكنان جهان - افزايش ظرفيت خوابگاه - يك بام و دو هوا - دوچرخه سواري دختران - فدراسيون شطرنج - سامانه فارس من - آيت الله حسين وحيد خراساني - ابتلاي 20 نفر به كرونا

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 06:202021-04-15سياسي

بازتاب بیانات رهبری درباره مذاکرات وین در رسانه های خارجی


بیانات روز گذشته رهبر انقلاب اسلامی درباره مذاکرات وین برای احیای توافق هسته ای و تاکید ایشان بر «فرسایشی» نشدن مذاکرات در رسانه ها و مطبوعات خارجی بازتاب گسترده ای داشت.

- بیانات روز گذشته رهبر انقلاب اسلامی درباره مذاکرات وین برای احیای توافق هسته ای و تاکید ایشان بر فرسایشی نشدن مذاکرات در رسانه ها و مطبوعات خارجی بازتاب گسترده ای داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بیانات دیروز مقام معظم رهبری در اولین روز از ماه مبارک رمضان که در بخشی از آن به مسائل مربوط به توافق هسته ای، تحریم ها و مذاکرات احیای توافق پرداختند، بازتاب گسترده ای در رسانه ها و مطبوعات خارجی داشت.

روزنامه اوت لوک ایندیا با تیتر رهبر ایران: پیشنهادها در وین قابل نگاه کردن نیست به این بخش از بیاناتشان پرداخته و به نقل از ایشان نوشت: پیشنهادهایی که آن ها[آمریکا] می دهند، معمولا متکبرانه و تحقیرآمیز بوده و قابل نگاه کردن نیست.

این روزنامه همچنین نوشت، اظهارات رهبر ایران در پی این مطرح می شود که این کشور پس از حمله ای رخ داده به تاسیسات هسته ای نطنز آن، اعلام کرده است در بیش ترین سطح[60 درصد] نسبت به قبل غنی سازی اورانیوم انجام خواهد داد.

روزنامه صهیونیستی اورشلیم پست نیز با تیتر رهبر ایران: مذاکرات هسته ای در راستای احیای توافق نباید فرسایشی شود به بازتاب سخنان دیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازتاب بیانات رهبری درباره مذاکرات وین در رسانه های خارجی

بازتاب بیانات رهبری درباره مذاکرات وین در رسانه های خارجی