مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 06:002021-04-15اقتصادي

افزایش 88 درصدی سرمایه گذاری کالاهای سلامت محور در منطقه آزاد ارس


مدیر غذا و داروی سازمان منطقه آزاد ارس از افزایش 88 درصدی متقاضیان سرمایه گذاری در حوزه کالاهای سلامت محور در این منطقه نسبت به سال گذشته خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیر غذا و داروی سازمان منطقه آزاد ارس از افزایش 88 درصدی متقاضیان سرمایه گذاری در حوزه کالاهای سلامت محور در این منطقه نسبت به سال گذشته خبر داد.

صدیف آزادمرد با اعلام این خبر گفت: سال گذشته با برنامه ریزی های انجام گرفته و حمایت از تولیدکنندگان داخلی و تسهیل بررسی استقرار واحدهای متقاضی متناسب با ضوابط استقرار با همکاری معاونت غذا و داروی استان، 54 واحد سرمایه گذاری در حوزه تولید کالاهای سلامت محور بررسی شد.

وی، تعداد بازرسی و اعلام نظرهای انجام شده از واحدهای متقاضی سرمایه گذاری حوزه کالاهای سلامت محور در سال 98 را 30 مورد عنوان کرد.

وی با تاکید بر این که سیاست در پیش گرفته منطقه ارس شامل تسهیل، کمک و حمایت از تجار سرمایه گذار در حوزه سلامت محور و تشویق به تبدیل از وارد کننده به تولید کننده است، افزود: ما با همکاری سایر واحدهای سازمان و با حمایت از این اشخاص و شرکت ها، آن ها را تشویق می کنیم تا به جای واردات، از ظرفیت های منطقه آزاد ارس برای تولید همان محصولات استفاده کنند و گام به گام ارزش افزوده بیشتری برای کشور به وجود بیاورند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 88 درصدی سرمایه گذاری کالاهای سلامت محور در منطقه آزاد ارس

افزایش 88 درصدی سرمایه گذاری کالاهای سلامت محور در منطقه آزاد ارس