مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 05:202021-04-15اقتصادي

بهره برداری از 58 واحد مسکن جوانان در «نگین شهر» آزادشهر


رییس بنیاد مسکن شهرستان های آزادشهر و رامیان گفت: امسال 58 واحد مسکن جوانان در «نگین شهر» از توابع شهرستان آزادشهر به بهره برداری می رسد.

- مرتضی احمدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: با توجه به غیرمقاوم بودن بسیاری از واحدهای مسکونی روستایی در شهرستان های آزادشهر و رامیان، سال گذشته یک هزار واحد مسکونی روستایی مقاوم سازی شده و امسال نیز یک هزار و 100 واحد مسکونی غیرمقاوم در دستور کار قرار دارد.

وی تصریح کرد: صدور اسناد مالکیت برای روستاییان یکی از برنامه های مستمر بوده که هرساله دنبال می شود و در سال گذشته حدود 300 سند در دو شهرستان آزادشهر و رامیان صادر شده و تحویل مالکان داده شده و تلاش داریم امسال این رقم را به دو برابر برسانیم.

رییس بنیاد مسکن شهرستان های آزادشهر و رامیان خاطرنشان کرد: در سال گذشته پروژه های طرح هادی در روستاها به صورت 100 درصد اجرا شده و تلاش داریم تا با اعتبار مصوب 10 میلیارد تومان از محل اعتبارات کمیته برنامه ریزی در هر شهرستان امسال نیز این پروژه ها را اجرا کنیم.

وی ادامه داد: اقدامات اولیه برای احداث 20 واحد مسکن ملی در شهرستان آزادشهر انجام شده و در حال رایزنی و معرفی متقاضیان به بانک های عامل هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 58 واحد مسکن جوانان در «نگین شهر» آزادشهر

بهره برداری از 58 واحد مسکن جوانان در «نگین شهر» آزادشهر