مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 04:252021-04-15دانش

انتشار فراخوان ارسال مقاله پژوهشی و فلسفی به تنها مجله Q1 ایران


فراخوان ارسال مقاله از سوی مجله پژوهش های فلسفی دانشگاه تبریز، برترین مجله فلسفی و تنها مجله Q1 ایران در حوزه فلسفه منتشر شد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی فراخوان ارسال مقاله از سوی مجله پژوهش های فلسفی دانشگاه تبریز، برترین مجله فلسفی و تنها مجله Q1 ایران در حوزه فلسفه منتشر شد.

بر اساس این فراخوان، مجله پژوهش های فلسفی دانشگاه تبریز قصد دارد تا دو شماره خود را تحت عنوان تعامل علوم و فلسفه در عصر حاضر با مقاله های پژوهشی دانشجویان و اساتید منتشر کند که در این راستا تمامی اساتید و دانشجویان دانشگاه های ایران و در تمامی رشته ها می توانند در این فراخوان شرکت کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این ویژه نامه در شش محور خواهد بود که شامل محور رابطه متقابل فلسفه و علوم با زیرمجموعه های بررسی اثرات سوء فلسفه های محدود نگر( نظیر پوزیتیویسم) بر علم، بررسی تاریخی تاثیر طبیعت گرایی در علم معاصر، بررسی تاریخی نقش فلسفه در تولید نظریات علمی و رشد دیدگاه های فوق طبیعت گرایی در دهه های اخیر و محور نقش فلسفه در علوم پایه با زیرمجموعه های چرا فیزیک نیاز به اصول متافیزیکی دارد؟، فلسفه و کیهان شناسی، فلسفه و زیست شناسی، فلسفه و نظریه تکامل داروین، فلسفه و علوم شناختی، رابطه متقابل فلسفه و علوم اعصاب و فلسفه و ریاضیات می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار فراخوان ارسال مقاله پژوهشی و فلسفی به تنها مجله Q1 ایران

انتشار فراخوان ارسال مقاله پژوهشی و فلسفی به تنها مجله Q1 ایران