مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 03:452021-04-15ورزشي

احتمال ورود یوفا به اتفاقات بازی چلسی بعد از حذف یاران طارمی


با ادعای جدید باشگاه چلسی انگلیس در ارتباط با حواشی بازی با پورتو پرتغال در یگ قهرمانان اروپا، روزنامه «تلگراف» از احتمال ورود یوفا به این اتفاقات خبر داد.

- با ادعای جدید باشگاه چلسی انگلیس در ارتباط با حواشی بازی با پورتو پرتغال در یگ قهرمانان اروپا، روزنامه تلگراف از احتمال ورود یوفا به این اتفاقات خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، تیم فوتبال پورتو سه شنبه گذشته در دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با تک گل مهدی طارمی برابر چلسی به پیروزی رسید اما با توجه به باخت 2 بر صفر در بازی رفت، از دور این مسابقات کنار رفت.

سرجیو کونسیسائو سرمربی پورتو بعد از پایان بازی مدعی شد توماس توخل سرمربی چلسی به وی توهین کرده است.

این در حالی است که یک منبع آگاه در گفتگو با روزنامه تلگراف انگلیس ادعای سرمربی پورتو را رد و اعضای تیم پرتغالی را به توهین و استفاده از ترفندهای کثیف متهم کرد.

این منبع خبری اعلام کرد که ادعای کونسیسائو منطقی نیست و در عوض در تمام زمان بازی این اعضای تیم پورتو بودند که توهین می کردند.

این روزنامه انگلیسی به بخشی از توهین های اعضای تیم پورتو اشاره کرده و نوشته است: این یکی از بدترین رفتارهایی بود که مدیران و کادر فنی چلسی در یک بازی اروپایی یا یک بازی در انگلیس با آن روبرو شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال ورود یوفا به اتفاقات بازی چلسی بعد از حذف یاران طارمی

احتمال ورود یوفا به اتفاقات بازی چلسی بعد از حذف یاران طارمی