مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 12:202021-04-14دانش

ارسال 30 قطعه شعر به جشنواره شعر امید دانشگاه آزاد بندرعباس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمود صباحی زاده معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد بندرعباس در مراسم اختتامیه استانی جشنواره شعر امید که به همت معاونت فرهنگی و با حضور دانشجویان، - معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد بندرعباس گفت: در مرحله استانی 30 قطعه شعر به دبیرخانه جشنواره شعر امید ارسال و با داوری اساتید صاحب نظر حدود 10 شعر برگزیده و به مرحله کشوری ارائه شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمود صباحی زاده معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد بندرعباس در مراسم اختتامیه استانی جشنواره شعر امید که به همت معاونت فرهنگی و با حضور دانشجویان، اساتید و کارکنان شاعر به صورت حقیقی و مجازی در این واحد دانشگاهی برگزار شد، گفت: این جشنواره در دو مرحله استانی و کشوری برگزار می شود که مرحله استانی آن به پایان رسید و اشعار برگزیده در استان هرمزگان به مرحله کشوری راه می یابند.

صباحی زاده افزود: در مرحله استانی 30 قطعه شعر به دبیرخانه این جشنواره ارسال و با داوری اساتید صاحب نظر حدود 10 شعر در مرحله استانی برگزیده و به دبیرخانه مرکزی این جشنواره برای رقابت به مرحله کشوری ارائه شد.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد بندرعباس با بیان اینکه در این جشنواره از چهار اثر منظوم که توسط اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال 30 قطعه شعر به جشنواره شعر امید دانشگاه آزاد بندرعباس

ارسال 30 قطعه شعر به جشنواره شعر امید دانشگاه آزاد بندرعباس