مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 10:252021-04-14سياسي

وضعیت کرونایی فردیس وخیم است/382 مبتلا و 4 فوتی در یک روز


رییس قرارگاه مقابله با کرونا در فردیس با اشاره به اینکه وضعیت کرونا در فردیس اصلا خوب نیست و طبق اعلام ستاد کرونا آمار امروز بیماری 382 نفر است، - علیرضا صیاد، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری فردیس، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در فردیس، با اشاره به  وضعیت بد آسانسوری رو به رشد است که زنگ خطری جدی برای این شهرستان محسوب می شود.

در حال حاضر تعداد بیماران کرونایی از 270 نفر در روزهای گذشته، امروز به 382 نفر رسیده و تعداد فوتی ها نیز که هر 3- 4 روز، یک نفر بود، حالا به روزی 4 فوتی کرونایی افزایش یافته است.

معاون فرماندار فردیس افزود: با توجه به وضعیت قرمز کرونایی در شهرستان فردیس موظف به اعمال محدودیت ها هستیم که در این خصوص تیم های مختلف نظارت و بازرسی اصناف با همراهی نمایندگان فرمانداری به کنترل و نظارت در سطح شهر مشغولند.

همکاری اصناف برای اعمال محدودیت ها در مسیرهای اصلی شهرستان، بسیار خوب بوده است؛ اما در مسیرهای فرعی در این خصوص همچنان  با مشکل مواجه هستیم.

نقاهتگاه کرونایی فردیس مرکز درمانی می شود این مقام مسؤول با یادآوری اینکه فردیس با جمعیتی بیش از 600 هزار نفر، حتی  یک تخت بیمارستانی ندارد، بیان کرد: با توجه به روند رو به رشد کرونا در شهرستان، با پیگیری های مستمر در استان، تا چند روز آینده تنها مجموعه نقاهت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت کرونایی فردیس وخیم است/382 مبتلا و 4 فوتی در یک روز

وضعیت کرونایی فردیس وخیم است/382 مبتلا و 4 فوتی در یک روز