مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 10:102021-04-14اقتصادي

لزوم صرفه جویی در مصارف مختلف آب در سالجاری


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل به لزوم صرفه جویی در مصارف مختلف آب به دلیل کاهش بارش های حوضه آبریز سد یامچی استان اردبیل در سالجاری تاکید کرد.

- ایسنا/اردبیل مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل به لزوم صرفه جویی در مصارف مختلف آب به دلیل کاهش بارش های حوضه آبریز سد یامچی استان اردبیل در سالجاری تاکید کرد.

عباس جنگی مرنی در بازدید از سد یامچی با اشاره به اهمیت تامین آب شرب پایدار برای شهروندان و مصارف کشاورزی، نظارت دقیق بر الگوی کشت اراضی پایاب شبکه آبیاری یامچی را تاکید کرد و صرفه جویی در مصارف مختلف آب این سد را به دلیل کاهش بارش های حوضه آبریز سد یامچی استان اردبیل در سالجاری خواستار شد.

وی افزود: نظر به وضعیت منابع و مصارف آب سد یامچی در سالجاری، لازم است با هماهنگی دفتر مطالعات پایه منابع آب میزان ورودی به سد در ادامه سال آبی جاری تدقیق و پیش بینی شود و ضمن پایش میزان مصارف آب شرب، برنامه ریزی لازم برای مصارف مختلف سد انجام گیرد.

فیروز ندایی عضو هیئت مدیره و معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای اردبیل نیز گفت: کنترل مصارف آب سد یامچی با توجه به کاهش حجم آب ورودی به سد در هفته های اخیر، ضروری است و حداکثر ذخیره سازی آب برای تابستان لازم و نیاز است حداکثر صرفه جویی در مصارف باید مد نظر باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم صرفه جویی در مصارف مختلف آب در سالجاری

لزوم صرفه جویی در مصارف مختلف آب در سالجاری