مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 10:002021-04-14سياسي

تشکیل دفاتر تجاری سازی و سرمایه گذاری در دانشگاه ها و پژوهشگاه ها


معاون پژوهش و فناوری وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به تصویب کلیات طرح «جهش تولید دانش بنیان» در مجلس شورای اسلامی از تشکیل دفاتر تجاری سازی و سرمایه گذاری در دانشگاه ها و پژوهشگاه های بزرگ کشور در راستای این طرح خبر داد.

- معاون پژوهش و فناوری وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به تصویب کلیات طرح جهش تولید دانش بنیان در مجلس شورای اسلامی از تشکیل دفاتر تجاری سازی و سرمایه گذاری در دانشگاه ها و پژوهشگاه های بزرگ کشور در راستای این طرح خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر غلامحسین رحیمی با ابراز خرسندی از ارائه طرح جهش تولید دانش بنیان در مجلس شورای اسلامی که در یکی از بندهای آن بر ایجاد سازمان سرمایه گذاری در دانشگاه ها تاکید شده است، اظهار کرد: جای خوشوقتی است که خارج از وزارت علوم در مجلس شورای اسلامی نیز تا این حد به اهمیت سرمایه گذاری و تجاری سازی در دانشگاه ها و مراکز پژوهشی توجه می شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه این طرح هنوز در مجلس به تصویب نهایی نرسیده، می توان با ایجاد دفتر تجاری سازی و سرمایه گذاری در دانشگاه ها و پژوهشگاه ها، مقدمات ایجاد سازمان مربوطه را فراهم کرد.

وجود چنین سازمانی در هر پژوهشگاه که پس از دریافت نمونه اولیه از محققان با جذب سرمایه گذار یا ایجاد شرکت دانش بنیان زمینه تولید محصول یا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل دفاتر تجاری سازی و سرمایه گذاری در دانشگاه ها و پژوهشگاه ها

تشکیل دفاتر تجاری سازی و سرمایه گذاری در دانشگاه ها و پژوهشگاه ها