مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 09:452021-04-14فناوري

ارتقای 20 برابری ظرفیت اینترنت در چهار روستای شهرستان سنندج


مدیر مخابرات منطقه کردستان از ارتقای 20 برابری ظرفیت اینترنت در روستاهای نزاز، نیر، محراب و تنگی سر از توابع شهرستان سنندج خبر داد.

- آزاد حکمت امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس از سنندج، با اشاره به اختلال بوجود آمده در ارتباطات روستایی محور نزاز، نیر، محراب و تنگی سر در اثر سقوط دکل پسیو گردنه نزاز در روزهای پایانی اسفند 99 اظهار کرد: با تلاش همکاران منطقه و نصب تجهیزات لازم، ارتباطات ثابت و سیار در نقاط مذکور در کمترین مدت در فروردین 1400 به صورت مجدد با کیفیت بالاتر برقرار شد.

وی اظهارداشت: در این راستا به منظور برقراری ارتباطی پایدار و بدون مشکل، تامین و اجرای فیبر نوری بطول حدود 18 کیلو متر در دستور کار قرار گرفت که با سعی و کوشش همکاران ساکنین این روستاها از خدمات با کیفیت تر در حوزه ارتباطات ثابت و سیار بهره مند شده اند.

وی خاطر نشان کرد: در اجرای عملیات فوق علاوه بربرقرای مجدد ارتباطات ثابت و سیار، زیر ساخت اینترنت منطقه نیز با ارتقای ظرفیت 20 برابری و اختصاص تجهیزات cwdm  به 100 مگ افزایش یافته است.

حکمت با اشاره به اینکه نه تنها توسعه و ارتقا زیرساخت ها در بخش انتقال، دیتا و ارتباطات سیار در روستاها را در دستور کار داریم بلکه به محض رصد کوچکترین اختلال در نقاط روستایی با هدف ارائه خدمات مناسب به روستاییان و کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقای 20 برابری ظرفیت اینترنت در چهار روستای شهرستان سنندج

ارتقای 20 برابری ظرفیت اینترنت در چهار روستای شهرستان سنندج