مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 07:102021-04-14سياسي

رمضان یک فرصت مطالعاتی برای بازنگری خویش است


دکتر محمد علی انصاری مفسر قرآن و نهج البلاغه، در شرح دعای 44 صحیفه سجادیه به سه ویژگی ماه مبارک رمضان می پردازد.

- خبرگزاری مهر : دکتر محمد علی انصاری، مفسر قرآن کریم و استاد حوزه و دانشگاه به تفسیر آیاتی از قرآن کریم و بیانات امیر حکمت و بلاغت امیرمومنان علی (ع) و شرح دعاهای صحیفه سجادیه پرداخته است که به صورت روزانه و موضوعی، در ماه مبارک رمضان تقدیم مخاطبان خواهد شد.

در روز اول ماه مبارک رمضان، دکتر انصاری در بیان ورود به ماه مبارک رمضان به شرح و تفسیر دعای 44 صحیفه سجادیه پرداخته است که در ادامه می خوانید: دعای 44 صحیفه سجادیه در ورود به ماه مبارک رمضان است.

الْحَمْدُ لِلَّهِ الَّذِی هَدَانَا لِحَمْدِهِ، وَ جَعَلَنَا مِنْ أَهْلِهِ لِنَکُونَ لِإِحْسَانِهِ مِنَ الشَّاکِرِینَ، وَ لِیَجْزِیَنَا عَلَی ذَلِکَ جَزَاءَ الُْمحْسِنِینَ ستایش ویژه خداست که ما را به سپاس گزاری اش هدایت فرمود و ما را درخور سپاس قرار داد، برای این که از شکرگزاران احسانش شویم؛ تا در برابر این سپاس و شکر، پاداش نیکوکاران را به ما عطا کند.

وَ الْحَمْدُ لِلَّهِ الَّذِی حَبَانَا بِدِینِهِ، وَ اخْتَصَّنَا بِمِلَّتِهِ، وَ سَبَّلَنَا فِی سُبُلِ إِحْسَانِهِ لِنَسْلُکَهَا بِمَنِّهِ إِلَی رِضْوَانِهِ، حَمْداً یَتَقَبَّلُهُ مِنَّا، وَ یَرْضَی بِهِ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رمضان یک فرصت مطالعاتی برای بازنگری خویش است

رمضان یک فرصت مطالعاتی برای بازنگری خویش است