مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 05:102021-04-14حوادث

توقیف موتورسیکلت سنگین در بزرگراه چمران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ سرهنگ سعید اکبری در توضیح این خبر گفت: در رصد شبانه روزی معابر و بزرگراه ها جهت بررسی لحظه به لحظه ترافیک شهر تهران، - سرهنگ سعید اکبری از توقیف یک دستگاه موتورسیکلت سنگین در بزرگراه چمران خبر داد و گفت: این موتورسیکلت مشغول لایی کشی و انجام حرکات مخاطره آمیز بود که متوقف گردید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ سرهنگ سعید اکبری در توضیح این خبر گفت: در رصد شبانه روزی معابر و بزرگراه ها جهت بررسی لحظه به لحظه ترافیک شهر تهران، و با کمک رصد تصویری همکاران بنده در مرکز کنترل ترافیک هوشمند پلیس راهور فاتب نسبت به توقیف یک دستگاه موتورسیکلت سنگین اقدام شد.

معاون ترافیکی پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: این موتورسیکلت سنگین 1000 سی سی که بدون پلاک در محدوده بزرگراه چمران محدوده نمایشگاه مشغول تردد بود با رصد دوربین های نظارتی مرکز و اقدام به موقع همکاران بنده قبل از بروز هرگونه حادثه ای متوقف شد.

وی ادامه داد: با توجه به لایی کشی و سرعت بالای این موتورسیکلت سنگین و احتمال بروز خطر برای خود راکب آن و خطرات برای سایر شهروندان با هماهنگی بعمل آمده با تیم های گشتی منطقه مناطق پلیس راهور ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقیف موتورسیکلت سنگین در بزرگراه چمران

توقیف موتورسیکلت سنگین در بزرگراه چمران