مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 04:452021-04-14ورزشي

از دغدغه های قهرمان ملی تکواندو تا آرزوی کسب قهرمانی المپیک


سرویس ورزشی خبرگزاری فارس کردستان؛ روناک حسین زاده از کودکی به طور اتفاقی وارد رشته تکواندو شد اما استعداد و تلاش بی وقفه اش همچنین حمایت مربی اش در کنار پشتکار او زمینه قهرمان شدنش را فراهم کرد.

  حسین زاده که نمونه ای از هزاران استعداد این مرز و بوم است با کسب بیش از 30 عنوان قهرمانی در سطح ملی و فرا ملی در مدت زمانی کوتاه الگوی خوبی برای تلاش و پشتکار جوانان امروز کشور است که البته اهدافش هنوز در قله ی رویاهایش انتظار رسیدن این ورزشکار را می کشند.

  این قهرمان ملی در گفت وگو با خبرنگار فارس در کردستان از واقعیت ها و مشکلات پیش رویش پرده برداشت و انتظارات خود را با بیانی رسا در شرایط کنونی جامعه بیان کرد تا ضمن بررسی این مشکلات توسط مسئولین گامی در رفع آن ها برای نسل آینده برداشته باشد.

فارس : لطفا خود را به طور کامل معرفی و از افتخاراتت بگویید.

  روناک حسین زاده متولد شهرستان بیجار و رشدیافته در شهرستان سقز هستم، قهرمان مسابقات کشوری در رده های سنی نونهالان، نوجوانان، امید، جوانان و بزرگسالان همچنین بازیکن لیگ برتر کشور و 4 سال متوالی عضو تیم ملی تکواندو جمهوری اسلامی ایران.

  از بزرگ ترین افتخاراتم می توانم به اعزام به مسابقات آسیایی نوجوانان چین تایپه 2015، اعزام به مسابقات کسب سهمیه گرند اسلم ووشی چین 2018 و مدال نقره مس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از دغدغه های قهرمان ملی تکواندو تا آرزوی کسب قهرمانی المپیک

از دغدغه های قهرمان ملی تکواندو تا آرزوی کسب قهرمانی المپیک