مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 04:452021-04-14ورزشي

سیدجلال و رقبای سن و سال دارش در لیگ قهرمانان آسیا


تجربه یکی از پارامترهای مهم برای رسیدن به موفقیت در هر زمینه ای است.

به قول معروف پاره کردن چند پیراهن بیشتر باعث می شود که شما دچار اشتباهات تکراری نشوید و در مواقع حساس بتوانید تصمیمات درستی بگیرید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، تجربه در فوتبال هم مانند مقوله های دیگر نقش مهمی ایفا می کند و به طوری که تمام تیم ها حتی اگر بخواهند جوان گرایی کنند، در پست های حساس که نیاز به رهبری دارد، از بازیکنان کهنه کار و باتجربه استفاده می کنند تا آن ها بتوانند جوان ترها را در داخل زمین هدایت کنند.

لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب قاره از امروز (چهارشنبه) آغاز می شود و به همین بهانه، به سراغ بررسی بازیکنان 34 سال به بالای تیم های حاضر در این رقابت ها رفته ایم.

همانطور که پیش تر عنوان شد، اغلب این بازیکنان با توجه به نقش مهمی که در تیم هایشان دارند، بازیکنانی نام آشنا در آسیا و در برخی موارد در جهان فوتبال هستند که هرکدام وزنه ای برای تیم هایشان محسوب می شوند.

رودریگو تاباتا/ 40 سال مسن ترین نام این لیست، بازیکن قطری - برزیلی السد با 40 سال سن است که به خاطر سابقه طولانی ای که در آسیا دارد، نامی آشنا برای آسیایی هاست.

جالب است بدانید با وجود این که ژاوی فقط در نیمی از بازی های السد از تاباتا در ترکیب ابتدایی استفاده کرده، این بازیکن توانسته آمار 14 گل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیدجلال و رقبای سن و سال دارش در لیگ قهرمانان آسیا

سیدجلال و رقبای سن و سال دارش در لیگ قهرمانان آسیا