مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 04:252021-04-14اقتصادي

ایرادات مکانیزاسیون توزیع تراکتور صدای کشاورزان را در آورده است


مشاور سازمان نظام صنفی کشاورزی علت بازار سیاه تراکتور در کشور را ایراداتی در حوزه توزیع مکانیزاسیون این محصول عنوان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، محمود بازرگان در استودیوی گفتگوی ویژه خبری شبکه دوم سیما افزود: ایرادات موجود در مکانیزاسیون توزیع تراکتور در کشور صدای کشاورزان را درآورده است.

وی ادامه داد: ورود مرکز توسعه مکانیزاسیون در توزیع، این مرکز را به مرجعی برای توزیع محصول تراکتور تبدیل کرده، در حال حاضر اگر فرد متقاضی تراکتور، به کارخانه تراکتورسازی تبریز مراجعه و تقاضای تراکتور نماید به او تراکتوری تحویل نمی شود، زیرا آن فرد باید رفته و در صف درخواست قرار بگیرد بعضاً پیش آمده که کشاورزان یک الی دو سال پشت در های بسته قرار می گیرند در حالی که این محصول در بازار آزاد به وفور یافت می شود.

کامبیز عباسی رییس مرکز توسعه مکانیزاسیون وزارت جهاد کشاورزی در سوی دیگر گفت: برنامه بازار مصرف تراکتور، سالانه حدوداً 15 الی 20 هزار دستگاه می باشد که خوشبختانه در دو سال اخیر 27 هزار دستگاه در اختیار کشاورزان قرار گرفته است.

وی ادامه داد: به جرأت می توان گفت حتی 50 دستگاه از بازار تراکتور هم نشت نکرده، روی هم رفته باید گفت مرکز توسعه مکانیزاسیون وزارت جهاد هیچگونه مداخله ای در توزیع تراکتور ندارد ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایرادات مکانیزاسیون توزیع تراکتور صدای کشاورزان را در آورده است

ایرادات مکانیزاسیون توزیع تراکتور صدای کشاورزان را در آورده است