مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 04:102021-04-14سياسي

برای مشارکت حداکثری باید از همه جناح ها کاندیدای تایید صلاحیت شده داشته باشیم


یکی از راه های برگزاری انتخابات حداکثری این است که هم در انتخابات شوراها و هم در انتخابات ریاست جمهوری، از تمام جناح ها کاندیداهایی تایید صلاحیت شوند.

- ایسنا/خراسان رضوی یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: یکی از راه های برگزاری انتخابات حداکثری این است که هم در انتخابات شوراها و هم در انتخابات ریاست جمهوری، از تمام جناح ها کاندیداهایی تایید صلاحیت شوند.

محمدرضا خباز در گفت وگو با ایسنا ضمن انتقاد به ثبت نام های بی رویه ای که برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری انجام و باعث وهن این جایگاه می شود، این مشکل را ناشی از ایراداتی در قانون فعلی انتخابات دانست و اظهار کرد: طبق این قانون هر کسی که سواد خواندن و نوشتن داشته باشد می تواند برای انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کند و در دوره های گذشته ما گاها با آمار ثبت نامی های بیش از هزار نفر نیز مواجه می شدیم .

وی با اشاره به افرادی که تا الان برای ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری امسال اعلام حضور کرده اند، بیان کرد: این افراد عموما از جناح اصولگرایان هستند و قطعا تمامی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری امسال در همین افراد خلاصه نمی شود.

نماینده پیشین مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه از جناح اصلاح طلبان هنوز کسی به صورت جدی برای شرکت در انتخابات اعلام حضور نکرده است، عنوان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای مشارکت حداکثری باید از همه جناح ها کاندیدای تایید صلاحیت شده داشته باشیم

برای مشارکت حداکثری باید از همه جناح ها کاندیدای تایید صلاحیت شده داشته باشیم