مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 15:352021-04-13سياسي

توزیع 1200 بسته گوشت گرم در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری


رییس کانون های فرهنگی و هنری مساجد چهارمحال و بختیاری با اشاره به برنامه های ماه مبارک رمضان گفت: توزیع یک هزار و 200 بسته گوشت گرم در 40 نقطه محروم استان آغاز شده است.

- محمدرضا مظاهری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد در خصوص برنامه های ماه مبارک رمضان گفت: برنامه ها در قالب 4 عنوان در سطح ستادی و کانون فرهنگی و هنری مساجد و در سطح استان برگزار می شود.

رییس کانون های فرهنگی و هنری مساجد چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: مسابقات متعدد کتابخوانی با دو عنوان کتاب( حفظ سلامت در روزه داری) و ( مسجد تراز اسلامی) با کمک ستاد اقامه نماز استان در سامانه بچه های مسجد در سطح ملی برگزار خواهد شد.

مظاهری با اشاره به کمک های مومنانه در ماه رمضان بیان کرد: توزیع یک هزار و 200 بسته گوشت گرم در 40 نقطه محروم استان آغاز شده است و با نزدیک شدن به ولادت امام حسن(ع) اطعام کریمانه را در سطح استان خواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه در سطح استان روزه اولی های زیادی داریم، افزود: هر سه شنبه در سطح استان تکریم روزه اولی های مسجدی را با عنوان طرح ملی سه شنبه های تکریم در نظر داریم تا بتوانیم نوجوانان را در این مسیر تشویق کنیم.

مظاهری ادامه داد: در بخش هنرهای تجسمی مسابقات نقاشی با موضوع رمضان برای کودکان و نوجوانان 7 تا 14 ساله برگزار می شود همچنین طرح تل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 1200 بسته گوشت گرم در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری

توزیع 1200 بسته گوشت گرم در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری