مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 14:352021-04-13سياسي

اجرای برنامه های فرهنگی در شکل گیری رفتار زندانیان تأثیرگذار است


مدیرکل زندان های گیلان بر ضرورت توجه به اجرای برنامه های فرهنگی و دینی در ایام ماه رمضان در زندان ها تأکید کرد و گفت: اجرای برنامه های فرهنگی در شکل گیری رفتار زندانیان تأثیرگذار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، رضا محمدی اصل سه شنبه در جلسه ویدئو کنفرانس روحانیون زندان های تابعه، بر شکل گیری رفتار و عملکرد زندانیان در زندان و پس از آزادی تاکید کرد و افزود: رفتار و عملکرد مناسب برای رسیدن به اهداف پویا در بستر شناخت ارزش ها با داشتن برنامه های فرهنگی در زندان ها قطعاً مؤثر خواهد بود.

وی اظهار کرد: سازگاری اجتماعی، تطبیق با اجتماع و رعایت اصول و چارچوب قانون رویکرد ماهیت فرهنگی گروه هدف با ساختار جامعه در کاهش نرخ مجدد جرم پس از آزادی و عدم ارتکاب بزه باید در زندان ها بیشتر توجه شود.

محمدی اصل با بیان اینکه توسعه برنامه های دینی و قرآنی توسط روحانیون و حضور مستمر آنان در کنار مددجویان در ایام ماه مبارک لازم و ضروری است، گفت: تأثیر آموزش برنامه های دینی در عزت نفس، مهارت های اجتماعی و توسعه روابط فردی در زمان تحمل کیفر و پس از آزادی برای توانمند سازی گروه هدف و خانواده آنها تأثیر گذار است.

وی به نقش بی بدیل روحانیون و آموزه های دینی در ابعاد مختلف به عنوان هدایتگران گروه هدف در خط مقدم برنامه های اصلاحی و تربیتی اشاره کرد و آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای برنامه های فرهنگی در شکل گیری رفتار زندانیان تأثیرگذار است

اجرای برنامه های فرهنگی در شکل گیری رفتار زندانیان تأثیرگذار است