مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 14:352021-04-13سياسي

رکورد ثبت نام انتخابات شوراهای اسلامی روستا در هرمزگان شکسته شد


رکورد ثبت نام انتخابات شوراهای اسلامی روستا در هرمزگان شکسته شد.

- بندرعباس - استاندار هرمزگان گفت: رکورد ثبت نام انتخابات شوراهای اسلامی روستا در هرمزگان شکسته شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فریدون همتی عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران بیان داشت: ثبت نام 8209 داوطلب ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی روستا در استان هرمزگان نهایی و رکورد ثبت نام این انتخابات در استان شکسته شد.

همتی عنوان کرد: 307 نفر در روز نخست، 547 نفر در روز دوم، 781 نفر در روز سوم، 939 نفر در روز چهارم، 723 نفر در روز پنجم، 1574 نفر در روز ششم و 2756 نفر در روز هفتم ثبت نام داوطلبان انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی روستا در استان نام نویسی کردند.

وی ادامه داد: 6115 نفر از افراد ثبت نام شده به صورت حضوری، 690 نفر از طریق دسکتاپ، 475 نفر از طریق موبایل و 929 نفر از طریق دفاتر پیشخوان ثبت نام کردند.

استاندار هرمزگان، از مشارکت فعال بانوان در حوزه عمران و آبادانی روستاها و فعالیت سیاسی، اجتماعی و فرهنگی آنان قدردانی کرد و افزود: مشارکت بانوان در این دوره نسبت به در دوره قبل بیشتر و با رشد 46 درصدی در ثبت نام انتخابات شوراهای اسلامی روستا در هرمزگان همراه بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، بیست و هشتم خرداد امسال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رکورد ثبت نام انتخابات شوراهای اسلامی روستا در هرمزگان شکسته شد

رکورد ثبت نام انتخابات شوراهای اسلامی روستا در هرمزگان شکسته شد