مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 07:352021-04-13سياسي

عسگری: خرابکاری نطنز محصول وادادگی و دیپلماسی التماسی دولت غرب گرا است


عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، پالایش تفکر وابسته و دلبسته به غرب از نظام حکمرانی کشور را یکی از مصادیق مانع زدایی است و حوادثی چون خرابکاری نطنز را محصول وادادگی و دیپلماسی التماسی دولت غرب گرا دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از خانه ملت، مهدی عسگری در صحن علنی امروز ( سه شنبه، 24 فروردین ماه ) در نطق میان دستور، با تبریک حلول ماه مبارک رمضان، حوادثی چون خرابکاری نطنز را محصول وادادگی و دیپلماسی التماسی دولت غربگرا دانست و گفت: ما با مذاکره مخالف نیستیم اما تجربه تاریخی نشان می دهد تنها مذاکره ای ثمربخش است که از سر قدرت، عزت، حکمت انجام شود؛ دیپلماسی التماسی حرکت در کوچه بن بست است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن همچنان در صدر موانع کسب و کار قرار دارد.

عسگری اهتمام در حذف بروکراسی زائد و مقررات زدایی را یک ضرورت فوری دانست و گفت: گام مهم دیگر تمرکز کامل و عملی بر درگاه ملی مجوزهای کشور است به عنوان مرجع اصلی فعالان اقتصادی برای اعتلا و اقدام نسبت به راه اندازی کسب و کار جدید است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در تذکری به وزیر نیرو، افزود: علیرغم همکاری قابل تقدیر برای دو برابر شدن سهمیه البرز از حقابه های سدهای استان همچنان استان در سیاست بحران آبی در رده بحرانی ترین استان های کشور قرار دارد درخواست ما رسیدگی فور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عسگری: خرابکاری نطنز محصول وادادگی و دیپلماسی التماسی دولت غرب گرا است

عسگری: خرابکاری نطنز محصول وادادگی و دیپلماسی التماسی دولت غرب گرا است