مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 07:352021-04-13سياسي

آزادی خواه: چرا عده ای چوب لای چرخ تولید کنندگان می گذارند؟


نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: چرا هر لحظه یک تولید کننده که سرمایه خود را برای خدمت به مردم به میدان عمل آورده است باید با مزاحمت روبه رو شود؟ - نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: چرا هر لحظه یک تولید کننده که سرمایه خود را برای خدمت به مردم به میدان عمل آورده است باید با مزاحمت روبه رو شود؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احد آزادی خواه در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: دو واحد بافتینه و بافتسان ملایر با 500 نفر کارگر در سال گذشته و در شرایط کرونایی بیش از هشت و نیم میلیارد پارچه ماسک تولید کرده اند و در اختیار تولیدکنندگان ماسک قرار داده اند.

بدین ترتیب 6.

5 میلیارد دلار صرفه جویی ارزی صورت گرفته است.

وی در ادامه اظهار کرد: این امر کار فاخری است که در حوزه اقتصاد مقاومتی رقم خورده و تولید کنندگان جانانه ولایتمداری خود را اثبات کرده اند، اما تعجب می کنم برخی جریانات صرفا غر زده و چوب لای چرخ می گذارنند و اتهام و افترا و حرف های بی اساس در جامعه طرح می کنند.

یک تولیدکننده به جای اینکه سرمایه خود را در کانادا و آمریکا بخواباند، در میدان عمل به 85 میلیون نفر جمعیت خدمت می کند اما هر لحظه با مزاحمت روبرو است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی خواه: چرا عده ای چوب لای چرخ تولید کنندگان می گذارند؟

آزادی خواه: چرا عده ای چوب لای چرخ تولید کنندگان می گذارند؟