مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 07:152021-04-13فرهنگي

آغاز مرحله نهایی داوری ششمین جشنواره بین المللی عکس سلامت روان


مرحله نهایی داوری ششمین جشنواره بین المللی عکس سلامت روان، عصر امروز (24فروردین ماه) برای معرفی آثار برتر به صورت ویدئوکنفرانس برگزار می شود.

- ایسنا/زنجان مرحله نهایی داوری ششمین جشنواره بین المللی عکس سلامت روان، عصر امروز (24فروردین ماه) برای معرفی آثار برتر به صورت ویدئوکنفرانس برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ششمین جشنواره بین المللی عکس سلامت روان در سه بخش با موضوع آزاد، سلامت روان، و کووید - 19 برگزار می شود و در مجموع 9 هزار یورو جوایز نقدی دارد؛ گفتنی است دریافت 30 هزار اثر از 4 هزار عکاس از 81 کشور جهان (58 درصد عکاسان خارجی و 42 درصد عکاسان ایرانی) بیانگر شناخته شدن این جشنواره در ابعاد بین المللی است.

این جشنواره با ایجاد بستری برای هم افزایی و هم فکری از منظر دیدگاه های متنوع فرهنگی و افزایش آگاهی عمومی در زمینه سلامت روان و حساس کردن جامعه، می تواند سبب ارتقای سطح سواد سلامت روانی اجتماعی افراد، و افزایش شاخص های سلامت روان شود.

رومن نرو از لوکزامبورگ (رییس پاتروناژ سرویس فیاپ)، کریستف هاملمان از آلمان (نماینده سازمان جهانی بهداشت در ایران)، احمد البوسعیدی از عمان (رییس PSO)، احمد حاجبی (مدیرکل دفتر سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد وزارت بهداشت)، محمدرضا صایینی (معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان)، محمدرضا چا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز مرحله نهایی داوری ششمین جشنواره بین المللی عکس سلامت روان

آغاز مرحله نهایی داوری ششمین جشنواره بین المللی عکس سلامت روان