مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 06:552021-04-13ورزشي

نیمار-مسی - بارسلونا ؛ این پازل چگونه تکمیل می شود؟


روز گذشته اخباری مبنی بر بازگشت احتمالی نیمار به بارسلونا در رسانه های اسپانیایی مطرح شد که باعث شد روزنامه موندو از تنها راه حل این اتفاق پرده بردارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، رسانه های اسپانیایی روز گذشته عنوان کردند که مسی خواهان بازگشت نیمار است و این علاقه باعث شده تا تردید بر دل ستاره برزیلی بیفتد.

از طرفی بارسلونا نیز دوست دارد تا این بازیکن به نیوکمپ بازگردد ولی شرایط اقتصادی کنونی به آبی اناری ها اجازه نخواهد داد.

از طرفی نیمار به تمدید با پاریس نزدیک است و برخی از نزدیکان ستاره برزیلی عنوان کردند که این بازیکن به زودی قراردادش را تمدید خواهد کرد.

موندو در گزارشی نوشت تصمیم نیمار به تصمیم مسی وابسته است و می خواهد بداند که این بازیکن فصل آینده در کدام تیم توپ می زند.

رسانه اسپانیایی نوشت که اگر بارسلونا خواهان بازگشت نیمار و تشکیل زوجش با مسی است باید اندیشه های متفاوتی را وارد مذاکره کند که می توان آن را در 2 ایده توضیح داد.

ابتدا البته باید عنوان کرد که آبی اناری ها با مشکل بزرگ اقتصادی روبه رو هستند و از طرفی اساساً خرید نیمار در حال حاضر برای هیچ تیمی میسر نیست و هر تیمی برای این انتقال باید باید راهکارهای دیگری بیاندیشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیمار-مسی - بارسلونا ؛ این پازل چگونه تکمیل می شود؟

نیمار-مسی - بارسلونا ؛ این پازل چگونه تکمیل می شود؟