مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 04:302021-04-13سياسي

تسریع در احداث هزار واحد مسکن برای نیازمندان


مدیرکل کمیته امداد قزوین مشارکت دولت در احداث هزار واحد مسکونی برای نیازمندان در استان قزوین را گامی بزرگ برای رفع مشکل مسکن آنان دانست و خواستار تسریع در اجرای تعهد دولت شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین مهرعلی حق گویان در دیدار با مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین بیان کرد: مسکن یکی از نیاز همه انسان ها است و بدون رفع این مشکل نمی توان بستر شرایط زندگی عادی را برای مددجویان فراهم کرد.

وی ادامه داد: کمیته امداد امام خمینی (ره) طی تفاهم نامه ای با استانداری قزوین برای ساخت مسکن نیازمندان در صورت تأمین زمین از سوی استانداری، فرمانداری، بخشداری و دهیاری ها اعلام آمادگی کرده است.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: همچنین طی قراردادی با اداره کل راه و شهر سازی قزوین 377 واحد مسکن مهر برای نیازمندان پیش خرید شد که تاکنون هزینه خرید و ساخت این واحدها به مبلغ 16 میلیارد و 700 میلیون تومان به حساب وزارت مسکن واریز شده است.

وی افزود: 120 واحد از 377 واحد در سال گذشته به نیازمندان تحویل شد و امیدواریم مابقی این واحدها طی ماه های آینده به نیازمندان و محرومان واگذار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسریع در احداث هزار واحد مسکن برای نیازمندان

تسریع در احداث هزار واحد مسکن برای نیازمندان