مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 04:152021-04-13سياسي

خط یک متروی تبریز اواسط سال آینده به بهره برداری می رسد


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اهمیت پروژه متروی تبریز گفت: خط یک متروی تبریز اواسط سال آینده به بهره برداری می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جواد رحمتی صبح امروز سه شنبه در حاشیه بازدید از روند اجرایی پروژه خط دو قطار شهری تبریز، اظهار داشت: در طی سه سال گذشته پروژه قطار شهری تبریز به عنوان یکی از فعال ترین پروژه های شهری بوده است و دولت و شهرداری تلاش کرده است با عمل به تعهد 50 درصدی خود در تحقق مسائل مالی سهم خود را ایفا کنند.

وی از قطار شهری به عنوان مهم ترین زیرساخت شهری نام برد و گفت: خوشبختانه با تلاش های صورت گرفته در طی سال های گذشته، شاهد به اتمام رسیدن خط یک قطار شهری تبریز در اواسط سال بعد خواهیم بود و در حال حاضر عملیات اجرایی خط 2 نیز با جدیت در حال انجام است .

رحمتی از انتشار 800 میلیارد تومان اوراق از محل منابع دولتی در دو سال گذشته برای ادامه عملیات پروژه خط دو قطار شهری تبریز خبر داد و گفت: بخشی از این اوراق به فروش رفته و طی هفته های آتی مابقی نیز منتشر خواهد شد.

فاز اول خط 2 قطار شهری امسال راه اندازی می شود ایرج شهین باهر، شهردار تبریز هم با بیان اینکه تلاش می کنیم فاز اول خط 2 قطار شهری امسال راه اندازی شود، افزود: در مجموع امسال بیش از 1,000 میلیارد تومان فقط برای خط 2 اختصاص می ده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خط یک متروی تبریز اواسط سال آینده به بهره برداری می رسد

خط یک متروی تبریز اواسط سال آینده به بهره برداری می رسد