مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 15:002021-04-12سياسي

کمک به کادر درمان توسط 20 روحانی و داوطلب کرمانشاهی در پیک چهارم کرونا


طلبه جهادی کرمانشاهی در گفتگو با مهر از کمک بیش از 20 روحانی و داوطلب کرمانشاهی به کادر درمان بیمارستان های کرونایی کرمانشاه در پیک چهارم کرونا خبر داد.

- حجت الاسلام میثم احمدی بعد از ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با درخواست مدیریت داخلی بیمارستان گلستان مبنی بر کمک به کادر درمان در بخش های مختلف از فردا 24 فروردین ماه، 20 طلبه و داوطلب مردمی در بیمارستان گلستان حضور پیدا خواهند کرد.

وی افزود: این داوطلبان در حوزه های مراقبتی، پخش غذا، نظافت محیط، کمک و روحیه دادن به بیماران از طریق خواندن دعا و ذکر توسل به اهل بیت (ع) کمک خواهند کرد.

طلبه جهادی کرمانشاهی تصریح کرد: در مرحله نخست این فراخوان 20 طلبه و داوطلب اعلام آمادگی کرده اند که در صورت نیاز در سایر بیمارستان ها روحانیون و داوطلبان بیشتری به کمک خواهند آمد تا با تقسیم بندی کارها اقدامات بیشتری صورت گیرد.

احمدی خاطر نشان کرد: روحانیون و هیئت های مذهبی و داوطلبان مردمی از ابتدای شیوع کرونا با حضور در بیمارستان ها، کارگاه های تولید ماسک، ضدعفونی معابر و خیابان ها و غسالخانه ها در فرایند کمک به کنترل این ویروس منحوس تلاش کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک به کادر درمان توسط 20 روحانی و داوطلب کرمانشاهی در پیک چهارم کرونا

کمک به کادر درمان توسط 20 روحانی و داوطلب کرمانشاهی در پیک چهارم کرونا