مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 14:552021-04-12بين الملل

کشته شدن سرباز اوکراینی در بحبوحه تنش با روسیه


در تبادل آتش با جدایی طلبان مورد حمایت روسیه امروز، دوشنبه یک سرباز اوکراینی در منطقه دونباس در شرق اوکراین کشته شد، این در حالی است که روابط اوکراین و روسیه در میدان، - در تبادل آتش با جدایی طلبان مورد حمایت روسیه امروز، دوشنبه یک سرباز اوکراینی در منطقه دونباس در شرق اوکراین کشته شد، این در حالی است که روابط اوکراین و روسیه در میدان، شاهد تنش هایی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از عربی 21، منابع خبری گزارش دادند، ارتش اوکراین در بیانیه ای از کشته شدن سرباز خود خبر داد و تاکید کرد: کی یف به فرستاده نظارت ویژه در اوکراین وابسته به سازمان امنیت و همکاری اروپا نقض های رو به فزونی و تیراندازی در منطقه دونباس را اطلاع داده است.

اخیرا درگیری هایی در دونباس بین نیروهای دولتی و جدایی طلبان مورد حمایت روسیه درگرفته است؛ جدایی طلبانی که در سال 2014 استقلال خود را اعلام کردند که منجر به کشته شدن بیش از 13 هزار تن تاکنون شده است.

پیشتر رییس ستاد ارتش اوکراین در 30 مارس گفته بود، نیروهای روسیه یگان هایی را به منطقه نزدیک مرزها به بهانه انجام آموزش های نظامی فرستاده اند.

در مقابل ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه از کی یف خواست، توافقنامه مینسک را برای دستیابی به راه حلی مسالمت آمیز در دونباس اجرایی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشته شدن سرباز اوکراینی در بحبوحه تنش با روسیه

کشته شدن سرباز اوکراینی در بحبوحه تنش با روسیه