مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 13:552021-04-12سياسي

رسیدگی به موضوع راه اندازی سامانه املاک و اسکان در کمیسیون اصل 90


موضع راه اندازی سامانه املاک و اسکان با حضور مقامات دولتی ذی ربط در کمیسیون اصل 90 مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد وزارت راه گزارشی در این رابطه ارائه کند.

- علی خضریان نماینده مردم تهران در ملی و اسکان کشور صورت پذیرید، اما برخی از دستگاه ها همکاری لازم را ندارند و اطلاعات مورد نیاز برای راه اندازی سامانه را به وزارت راه شهرسازی ندادند و تعلل هایی صورت گرفته است.

این نماینده مجلس یادآور شد: در این راستا کمیسیون اصل 90 امروز به دستگاه هایی که باید با سامانه طبق قانون همکاری کنند 2 هفته فرصت داد تا دلایل کوتاهی خود را به کمیسیون ارائه دهند تا علل این تعلل مورد بررسی قرار گرفته و در راستای حل مشکلات قدم برداشته شود و در نهایت دستگاه ها اطلاعات را به سامانه ارائه دهند.

نماینده تهران همچنین اضافه کرد: صحت سنجی اطلاعات ارائه شده به سامانه ملی املاک و اسکان کشور توسط مردم مسئله دیگری است که در جلسه امروز مطرح شد، طبق قانون باید امکان خوداظهاری مردم فراهم شود تا افراد خانه دار اطلاعات هویتی، سکونتی و مالکیتی خود را در سامانه وارد و تصحیح کنند که خوشبختانه این خوداظهاری از هفته گذشته آغاز شده است و باید هر سرپرست خانوار، اطلاعات مالکیتی خود را در سامانه املاک و اسکان ثبت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسیدگی به موضوع راه اندازی سامانه املاک و اسکان در کمیسیون اصل 90

رسیدگی به موضوع راه اندازی سامانه املاک و اسکان در کمیسیون اصل 90