مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 12:052021-04-12ورزشي

سرمربی تیم خانه بسکتبال نیشابور: شهرستان ها سرشار از بازیکنان ناشناخته است


سرمربی تیم خانه بسکتبال نیشابور گفت: شهرستانها سرشار از بازیکنان مستعد و ناشناخته است که فدراسیون باید آنها را شناسایی کند.

- سرمربی تیم خانه بسکتبال نیشابور: شهرستان ها سرشار از بازیکنان ناشناخته است ایسنا/اصفهان سرمربی تیم خانه بسکتبال نیشابور گفت: شهرستانها سرشار از بازیکنان مستعد و ناشناخته است که فدراسیون باید آنها را شناسایی کند.

ربابه محمودی پس از برتری تیمش در مقابل ذوب آهن و قهرمانی در لیگ دسته دو بانوان باشگاه های کشور در گفت وگو با ایسنا، اظها کرد: سطح مسابقات با توجه به اینکه دسته دو بود از کیفیت بالایی برخوردار بود، به ویژه در مرحله پلی آف و نیمه نهایی که کیفیت بسیار بالایی داشت.

وی افزود: در مرحله پلی آف با توجه به کیفیت بازی ها در 4 بازی آخر تیم های صعود کننده به مرحله نیمه نهایی قابل پیش بینی نبود.

در مرحله نهایی نیز بازی ها به مراتب حساس تر و سخت تر شده بود، به گونه ای قهرمان این دوره در بازی سوم مشخص شد که این نشان می دهد بسکتبال بانوان رشد چشمگیری داشته است.

سرمربی تیم خانه بسکتبال نیشابور گفت: درخواست من از فدراسیون این است که به شهرستانها اهمیت و بهای بیشتری بدهد، شاید شهرستانی مثل نیشابور امسال فرصت پیدا کرد که دیده شود، در شهرستانها بازیکنان خوب و مستعد زیادی داریم که دیده نمی شوند، چرا که تنها به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمربی تیم خانه بسکتبال نیشابور: شهرستان ها سرشار از بازیکنان ناشناخته است

سرمربی تیم خانه بسکتبال نیشابور: شهرستان ها سرشار از بازیکنان ناشناخته است