مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 11:402021-04-12سياسي

مجلس خودش قانون را رعایت می کند؟/ در مرکز پژوهش ها چه خبر است؟


اردشیر مطهری نماینده مردم گرمسار و آرادان گفت: اخیراً در مجموعه مرکز پژوهش های مجلس که در ساختار سازمانی آن 5 معاونت تعریف شده، 12 معاون با حکم رییس مرکز منصوب شده است.

- جناب آقای زاکانی رعایت قانون از جنابعالی به عنوان نماینده مجلس و رییس مرکز پژوهش های مجلس که متعلق به ملت و نمایندگان است بیش از سایرین انتظار می رود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ اردشیر مطهری نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس در تذکر شفاهی خود بابیان اینکه مجلس نماد قانون گرایی بوده و مجلس و مجموعه های وابسته آن باید بیش از دیگران به قانون پایبند باشند، گفت: اخیراً در مجموعه مرکز پژوهش های مجلس که در ساختار سازمانی آن 5 معاونت تعریف شده، 12 معاون با حکم رییس مرکز منصوب شده است.

جناب آقای زاکانی رعایت قانون از جنابعالی به عنوان نماینده مجلس و رییس مرکز پژوهش های مجلس که متعلق به ملت و نمایندگان است بیش از سایرین انتظار می رود.

اردشیر مطهری ادامه داد: از هیأت رییسه مجلس و همچنین دکتر قالیباف رییس مجلس که هیأت امنای مرکز پژوهش ها بوده تقاضا دارم نسبت به اصلاح این تخلف و رعایت ساختار سازمانی اقدام نمایند.

وی خطاب به زاکانی رییس مرکز پژوهش های مجلس افزود: اخباری در خصوص پرداخت های نامتعارف و خارج از ضوابط استخدامی در مرکز پژوهش ها به گوش می رسد که باید شفاف سازی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس خودش قانون را رعایت می کند؟/ در مرکز پژوهش ها چه خبر است؟

مجلس خودش قانون را رعایت می کند؟/ در مرکز پژوهش ها چه خبر است؟