مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 10:352021-04-12اقتصادي

خرید کولرگازی جنرال با قیمت مناسب


اگر تا کنون در خصوص کولرهای گازی و قیمت آنها پرس و جویی کرده باشید، متوجه شده اید که کولرهای زیادی از مارک های گوناگونی در بازار یافت می شوند که هر کدام برای نوعی از آب و هوا طراحی و ساخته شده اند و بهترین نتیجه را در شرایط آب و هوایی مخصوص به خود پس می دهند.

- اگر تا کنون در خصوص کولرهای گازی و قیمت آنها پرس و جویی کرده باشید، متوجه شده اید که کولرهای زیادی از مارک های گوناگونی در بازار یافت می شوند که هر کدام برای نوعی از آب و هوا طراحی و ساخته شده اند و بهترین نتیجه را در شرایط آب و هوایی مخصوص به خود پس می دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابراعلام بانه نود، کولر گازی جنرال با انواع و اقسام مدلهایی که دارد یکی از بهترین کولرهای موجود در بازار است که با توجه به کیفیتی که دارد از قیمت بسیار مناسبی برخوردار می باشد.

اگرچه این برند کولرگازی جزو کولرهای میان رده به حساب می آید، اما تجربه و سابقه برند جنرال نشان می دهد که حتی بیشتر از کولرهایی همچون ال جی و گری فروش داشته است.

دلیل این امر واضح است؛ کولرهای گازی جنرال با پیشوندها و پسوندهای مختلف (از قبیل DN General، General SH، General Max، جنرال طرح لبخند و .

) به سفارش کشورهای عربی از جمله دوبی و امارات که آب و هوایی بسیار گرم دارند ساخته شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید کولرگازی جنرال با قیمت مناسب

خرید کولرگازی جنرال با قیمت مناسب