مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 10:202021-04-12پزشكي

ثبت نام بیمه تامین اجتماعی دانشجویان دستیاری و دکتری تخصصی هفته آینده آغاز می شود


پیش نویس ثبت نام بیمه تامین اجتماعی در هفته آینده بر روی سایت صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت قرار می گیرد و تعداد دانشجویان تحت پوشش این بیمه 15 هزار نفر برآورد شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازرا بیش از پیش نشان داد.

وی افزود: این موضوع موجب شد تا ما در معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، پوشش وام دستیاری، بیمه تامین اجتماعی و بیمه تکمیلی دانشجویان دکتری تخصصی و دستیاری را در دست اقدام داشته باشیم که اولویت اول ما اکنون پس از اعطای وام دستیاری، بیمه تامین اجتماعی و در ادامه بیمه تکمیلی دانشجویان دستیاری است.

لاری با بیان این که دوران رزیدنتی دورانی است که گاه دانشجویان در فشار زندگی قرار می گیرند و این موارد حتی به ندرت نباید وجود داشته باشد، خاطرنشان کرد: گاه اتفاقات تلخی برای دانشجویان دستیاری رخ می دهد که نشان می دهد این افراد در تامین برخی مایحتاج زندگی خود با مشکل روبه رو هستند که ارایه وام دستیاری، پوشش بیمه تامین اجتماعی و بیمه تکمیلی تا حدودی می تواند این مشکلات را برطرف کند.

در ادامه این نشست بهروز رحیمی رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت با بیان این که خداوند را شاکریم که به روزهایی رسیدیم که مشکلات و موضوعات حوزه دانشجویان دستیاری و رزیدنتی تبدیل به دغدغه ای برای همه شده است، اظهار داشت: از این بابت باید از وز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام بیمه تامین اجتماعی دانشجویان دستیاری و دکتری تخصصی هفته آینده آغاز می شود

ثبت نام بیمه تامین اجتماعی دانشجویان دستیاری و دکتری تخصصی هفته آینده آغاز می شود