مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 10:152021-04-12پزشكي

تاثیر داروی ایرانی در بهبود بیماران کرونایی


مسئول اجرایی پروژه داروی ضد کرونای ایرانی گفت: این دارو در بهبود بیماران کرونایی در هر مرحله ای از بیماری، تاثیر به سزایی دارد.

- مجید لعل روشن در گفتگو با و برای محروم نشدن مردم از این دارو، تولیدکنندگان از حق مالی خود و شُهرت تولید این دارو صرف نظر کرده اند تا داروی ضد کرونای ایرانی هرچه زودتر در دسترس مردم قرار بگیرد.

وی ادامه داد: امیدواریم که به زودی وزارت بهداشت این دارو را در پروتکل درمانی ویروس کرونا قرار دهد تا در درمان کرونا کمک شایانی صورت پذیرد و از موج جدید شروع کرونا جلوگیری شود.

لعل روشن با اشاره به دوران سیاه کرونایی زندگی بشر گفت: این دارو در درمان کرونا تأثیر به سزایی دارد و این مسئله قابل اثبات عملی است؛ حتی می توانیم تحت پوشش رسانه ای قوی ثابت کنیم که بیماران کرونایی در هر مرحله ای که باشند با اثربخشی این دارو به اذن خداوند بهبود خواهند یافت.

مسئول اجرایی پروژه داروی ضد کرونای ایرانی ضمن تشکر از طلابی که در پیگیری و رصد عوارض کرونا در ابعاد مختلف کمک کردند، گفت: در حالی که انرژی و توان افراد دخیل در پروژه داروی ضد کرونایی، رو به اتمام بود، خداوند گروه های تبلیغی طلاب را برای یاری ما فرستاد تا در پیچ و خم اداری، روند کار را پیگیری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاثیر داروی ایرانی در بهبود بیماران کرونایی

تاثیر داروی ایرانی در بهبود بیماران کرونایی