مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 10:152021-04-12سياسي

تلاش دانشگاه آزاد برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات 1400


معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: سیاست این دانشگاه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و کمک به انتخاب اصلح است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد، فرزاد جهان بین در نخستین جلسه هماهنگی و هم افزایی هیأت های نظارت بر تشکل های اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی با تأکید بر اینکه ملاک عمل در مواجهه با تشکل های سیاسی اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی قانون است، گفت: تشکل ها محل رشد هستند و لازمه رشد، واگذاری کارها به تشکل ها و فراهم کردن زیرساختهای آن و افزایش سعه صدر است.

وی قانون گرایی را از دیگر زیرساخت های رشد تشکل ها دانست و افزود: تشکل ها باید در فعالیت های خود در چارچوب قانون آزادانه عمل کنند و نباید هیبت قانون در جامعه و دانشگاه شکسته شود.

جهان بین به سیاست های انتخاباتی دانشگاه آزاد اسلامی اشاره و تصریح کرد: به هیچ عنوان نباید امکانات و منابع دانشگاه آزاد اسلامی در سطح کشور به نفع جریان یا اشخاص خاصی مورد استفاده قرار گیرد.

سیاست این دانشگاه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و کمک به انتخاب اصلح است.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی تأکید کرد: در ایام تبلیغات رسمی انتخابات، تشکل های سیاسی اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی می توانند از تمامی نامزدهای مورد تأیید شورای نگهبان دعوت به سخنرانی و مناظره ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش دانشگاه آزاد برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات 1400

تلاش دانشگاه آزاد برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات 1400