مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 07:452021-04-12اقتصادي

فسخ قرارداد شهرداری با ناجا در برج میلاد / سرانجام پروژه هزار و یک شهر


مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری شهرداری تهران توضیحاتی درباره رفع تعهد شهرداری به تأمین اجتماعی، فسخ قرارداد پروژه هزار و یک شهر، سرمایه گذاری در شهر آفتاب و فسخ قرارداد با بنیاد تعاون ناجا در فاز 2 برج میلاد ارائه داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، شکرالله بنار مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری مجازی برگزار شد، درباره موضوعات مختلف در حوزه سرمایه گذاری شهرداری تهران اظهار داشت: 10 هزار میلیارد تومان برای شهر آفتاب سرمایه گذاری شده و در سال جاری هم توسعه پارکینگ  جنب حرم عبدالعظیم در منطقه 20 انجام می شود.

وی افزود: همچنین در سال جاری  4 هزار و 600 میلیارد تومان اعتبار پروژه های مختلف داریم و 1500 میلیارد تومان حدود فروش سازمان سرمایه گذاری در مترو بوده است.

مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری شهرداری تهران ادامه داد: صلح نامه ها برای فروش واحدهای سرمایه گذاری انجام شده و مترو پایتخت اعلام آمادگی 2 هزار و 600 میلیارد تومانی داشته است که ما موظف به سرمایه گذاری 4 هزار میلیارد تومانی در مترو هستیم.

بنار با اعلام اینکه 100 پروژه شهرداری با معضل حقوقی مواجه شده است گفت: در محاکم مربوطه آراء خوبی به دست آمده و همه به نفع شهرداری بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فسخ قرارداد شهرداری با ناجا در برج میلاد / سرانجام پروژه هزار و یک شهر

فسخ قرارداد شهرداری با ناجا در برج میلاد / سرانجام پروژه هزار و یک شهر