مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 07:102021-04-12سياسي

تسلط به فناوری های نوین سلاحی در برابر دشمنان است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام والمسلمین دکتر حمید شهریاری دبیرکل مجمع در دیدار با شیخ همام حمودی رییس مجلس اعلای عراق، اظهار داشت: - دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با بیان اینکه مجهز شدن مسلمین به فناوری های نوین می تواند آنان را توانمند کند، گفت: تسلط دنیای اسلام به فناوری های نوین سلاحی در برابر دشمنان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام والمسلمین دکتر حمید شهریاری دبیرکل مجمع در دیدار با شیخ همام حمودی رییس مجلس اعلای عراق، اظهار داشت: رژیم صهیونیستی دنبال برتری قدرت خود در منطقه است به همین منظور مانع وحدت مسلمانان می شود.

وی با اشاره به اینکه امروز به واسطه سونامی ارتباطات، اطلاعات در اختیار چندین میلیارد انسان قرار گرفته است، افزود: تمام این افراد امروز به عنوان محتوای واحد به این اطلاعات دسترسی دارند.

حجت الاسلام والمسلمین شهریاری با بیان اینکه سونامی ارتباطات در شبکه های اجتماعی خود را نشان داد و امروز ما از سونامی اطلاعات و ارتباطات عبور کرده ایم، گفت: امروز سونامی بلاک چین از راه رسیده و پیش بینی می شود، ظرف مدت 10 سال آینده بار و فشارش بر روی حجم گسترده ای از انسان ها و محتوا ها فرو خواهد ریخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسلط به فناوری های نوین سلاحی در برابر دشمنان است

تسلط به فناوری های نوین سلاحی در برابر دشمنان است