مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 06:302021-04-12پزشكي

کرونا لگاریتمی صعود می کند / شدت بالا و دوره نهفتگی کوتاه در جوانان


رییس بخش عفونی بیمارستان ولیعصر(عج) بیرجند با بیان اینکه ویروس کرونا افراد دارای سن پایین را به صورت بسیار شدید درگیر می کند، اظهار کرد: - ایسنا/خراسان جنوبی رییس بخش عفونی بیمارستان ولیعصر(عج) بیرجند با بیان اینکه ویروس کرونا افراد دارای سن پایین را به صورت بسیار شدید درگیر می کند، اظهار کرد: دوره نهفتگی بیماری به نوعی کوتاه تر شده و وقتی یک نفر مبتلا می شود، باقی اعضای خانواده نیز علائمشان را نشان می دهند.

مسعود ضیایی، امروز دوشنبه 23 فرردین به رسانه های گروهی گفت: متاسفانه نسبت به قبل از سال نو موارد مثبت بیماری کرونا در کشور 30 برابر و موارد مرگ و میر حداقل 3 برابر افزایش پیدا کرده است یعنی 700 نفر به 21 هزار نفر و از 70 به 190 مرگ و میر رسیده که روند به صورت بسیار سریع و لگاریتمی بالا می رود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه اکنون با شرایط خاصی رو به رو هستیم، افزود: در این شرایط که موج چهارم شروع شده، بسیاری از افراد دارای سن پایین و زیر 40 سال مبتلا می شوند و حتی بیماری را شدید می گیرند، دوره نهفتگی بیماری به نوعی کوتاه تر شده و وقتی یک نفر مبتلا می شود، باقی اعضای خانواده نیز علائمشان را نشان می دهند.

ضیایی ادامه داد: در نتیجه امکان مراقبت توسط سایر اعضای خانواده نیست و اگر قبلا یک نفر مبتلا می شد و دو نفر را مبتلا می کرد؛ اکنون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا لگاریتمی صعود می کند / شدت بالا و دوره نهفتگی کوتاه در جوانان

کرونا لگاریتمی صعود می کند / شدت بالا و دوره نهفتگی کوتاه در جوانان