مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 05:552021-04-12پزشكي

بستری بیماران کرونایی در بیمارستان شهدا کرمانشاه از سرگرفته شد


مدیر درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه از آغاز مجدد بستری بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان شهدا خبر داد و گفت: هم اکنون 27 نفر در این بیمارستان بستری هستند.

- بستری بیماران کرونایی در بیمارستان "شهدا" کرمانشاه از سرگرفته شد ایسنا/کرمانشاه مدیر درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه از آغاز مجدد بستری بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان "شهدا" خبر داد و گفت: هم اکنون 27 نفر در این بیمارستان بستری هستند.

دکتر میثم حجتی پور در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به از سرگیری بستری بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان شهدا، اظهار کرد: در ایامی که وضعیت بیماری در استان بهتر بود با وجود آمادگی که داشتیم، اما بستری بیماران کرونا برای مدتی در بیمارستان شهدا انجام نمی شد که اکنون با حاد شدن شرایط از چند روز قبل بستری این بیماران مجددا آغاز شده است.

وی تعداد کنونی تخت هایی که در این بیمارستان در بخشی مجزا به بیماران مبتلا به کرونا اختصاص یافته را 40 تخت اعلام کرد و یادآور شد: در صورت لزوم این تعداد را تا 110 تخت افزایش خواهیم داد.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه تعداد بیماران بستری کنونی در بیمارستان شهدا را 27 نفر اعلام کرد و افزود: این تعداد مربوط به امروز(23 فروردین) است و به صورت روزانه تغییر می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بستری بیماران کرونایی در بیمارستان شهدا کرمانشاه از سرگرفته شد

بستری بیماران کرونایی در بیمارستان شهدا کرمانشاه از سرگرفته شد