مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 05:202021-04-12اقتصادي

آماده باش رنو برای بازگشت به ایران


همراه با قوت گرفتن احیای برجام ، برخی از دست اندرکاران صنعت خودرو از احتمال بازگشت «رنو» به خودروسازی ایران خبر می دهند.

گفته می شود، رنو قصد دارد بلافاصله پس از لغو تحریم ها، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از دینای اقتصاد، این روزها که احتمال احیای توافق هسته ای، برجام و لغو تحریم ها علیه کشور قوت گرفته، رنو خودروساز فرانسوی نیز خود را آماده بازگشت به ایران کرده است.

بنابر اطلاعاتی که منابع آگاه منتشر کرده اند، رنو قصد دارد بلافاصله پس از لغو تحریم ها و با استفاده از خلأ حضور هموطن اش پژو، به ایران برگردد و فعالیتی جدید و البته متفاوت از گذشته را در خودروسازی کشور آغاز کند.

بر این اساس با توجه به ادغام سال گذشته پژو- سیتروئن با فیات-کرایسلر و تولد برند استلانتیس، پژو فعلا امکان حضور در ایران را ندارد.

از همین رو رنویی ها با قوت گرفتن حذف پژو (حتی اگر موقتی باشد) فرصتی طلایی برای پیشبرد اهداف خود در ایران پیش رو دارند و به همین دلیل نمی خواهند زمان را از دست بدهند و از همین حالا بابت بازگشت شان برنامه ریزی کرده اند.

بازگشت رنو را برخی فعالان صنعت خودرو از جمله قطعه سازان نیز تایید کرده و می گویند خودروساز فرانسوی طی حدودا سه سال گذشته همواره در انتظار لغو تحریم ها بوده تا به ایران بازگردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش رنو برای بازگشت به ایران

آماده باش رنو برای بازگشت به ایران